Näytä yksittäinen viesti
Vanha 06.03.2004, 17:04
anttir:n Avatar
anttir anttir ei ole kirjautuneena
Konkari+++

Rekisteröitynyt: 16.07.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Oletko käynyt Toyotalla kyselemässä kytkimiä? Minulla oli vähän epämääräinen kokemus kun ohimennen Kaivokselassa käydessäni kysyin kytkinpaketin hintaa 3B-H55F-yhdistelmään, vaikutti vähän siltä että olisi hankalasti saatavissa, mutta varaosamestarit selasivatkin jotain Optifit-hinnastoa missä oli lähinnä Corolla ja Camry, tiedä sitten mikä on uusien varaosien saatavuuden laita.

Tietääkö Jörmelö, kun työkseen (kai) Tojotaa laittaa? Eihän toi 20+ -vuotias vielä niin vanha ole?
http://autos.groups.yahoo.com/group/slck/message/7499

Ei se kytkimen hinta, vaan se työ. Arvio tarvikeliikkeessä 8h, Toyotalta pääsee kysymään vasta maanantaina. Tarvikeliikkeessä työ 50€/h, Toyotalla 65€/h.

Siitä Optifitistä katsoi minullekin, ne on siis tehdaskunnostettuja kokonaisia kytkinpaketteja, halvempia kai olisi, vaikkei tuo Toyotan hinta tosiaan niin kauhean paha ole.

Ja itse olen kerran vaihtanut kytkimen, kaveri (joka tiesi mitä teki) oli auttamassa (tai siis oikeastaan minä autoin kaveria), ja siihen meni jotain 16 tuntia putkeen. Tosin nosturi puuttui kokonaan, käytössä oli vain kakkosnelonen, narua ja pullotunkki...

--
Antti R.
1978 HJ-45LP
Vastaa lainaten