Ei ole tapahtunut mitään ihmeenpää, jotain pientä...
Polttoainesuodattimien hankkiminen oli oma hommansa. Etsin netistä 15-20 eri merkillä, ja vain muutama tekee tuohon suodattimia. Putsarit ovat kertapanos-tyyppisiä, kierteet 13/16-12 ja 1-12 UN. Ebaystä löytyi niitä tietenkin, mutta loppujen lopuksi paikallinen tarvikeliike hommasi kauniin oranssit FRAM:mit. Toinen suodatin on luontevasti made in usa, ja toinen yllättävästi south africa.
Öljypohjan sisään tuli tosiaan kurkittua. DD koneissa on kaksi öljynpaine venttiiliä. Ensimmäinen (7.0 bar) on heti pumpun jälkeen. Toinen (3.5 bar) taas suodattimen ja jäähdyttimen jälkeen, ennen öljykanavia. Joku suomalainen seppä on joskus pidellyt konetta, ja sekoittanut noiden venttiilien paikat.

Venttiilit ovat aivan samanlaisia, eri paine säädetään yksinkertaisesti laittamalla putkisokka eri reikään. Valussa näkyy vielä COOLER SIDE ja OPP. COOLER tekstit helpottamaan tunnistusta. 7 bar venttiili ei ollut avautunut ollenkaan, ja se oli täynnä öljy kuraa. Hoonasin sylinterit, hioin männät, ja laitoin venttiilit oikein päin paikoilleen.