Niin, tässähän on nyt yks asia jonka kuuli oman ölyn paine episodin jälkeen, pajerossa "kuulemma" suihkutetaan öljyä männän helmoihin jäähdytykseksi, elikkä tarvii olla hiukka painetta. Itellä NH pajerossa kylmänä paineet kävi +10 barissa (siihen loppu asteikko), lämpimänä jäi johki 6 - 7 barin tienoille... otin paineen säätöjousesta puol kierrosta pois, nyt paineet lämpimänä 1+ bar.
Joku viisas sanoi että paineet on kohillaan jos merkkivalo ei syty, 4D-sarjan koneissa se on ½barin kohilla, vesi nousee tuolla 5 metriä korkeelle, öljy jotain 7 metrin luokkaa, eli nokat saa tuolla öljyä tuosta öljysuihkusta en sitte tiedä. Mitä tulee öljyjen vuotoon, tuntuu olvan näissä jatkuva murhe, näkyy tuo uudempi NP:kin vuotavan jalan/lohkon välistä....
Ja sanottakoon nyt vielä, älkää hoonatko pajeron koneita, sylinteri putket halkee.... samalla vaivalla vaihtaa uudet putket...
|