Viestiketju: Universal-motor-gerät
Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 22.08.2011, 14:43
kippo86:n Avatar
kippo86 kippo86 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 05.05.07
Sijainti: Asikkala, Vääksy
Viestit: 2.426
Perusasetus

No joo, sahköjä... Öljyn paineen merkkivao alko palaa kokoajan, ja mittarin muutkaan mittarit ei näytä mitää.

Ja kaasun vivusto on ehkä menny rikki, tai jotai, ni se on korvattu vaijerilla!? Se ei kyllä varmasti toimi niinku pitäis. Kun eikö ton pitäis sammua vaan siitä vivusta, missä on käsikaasu? No se vipu on taas niin herkkä, ettei sillä voi pitää kierroksia lainkaa korkeella. Ja kun siihen välii on laitettu vaijeri, niin sillä ei sais edes konetta sammumaa, mikäli sitä vivulla pitää työntää pumpun vipua... Aika vaikeesti taas selitetty, mut pointti kuitenki et se vaijeri ei toimi siinä.

Joo, hydraulipumppu on vakio, ja yhellä hihnalla. Tuotto jotai 18l/min? Sen kai sais korvattua jollain tehokkaammalla, mut ei toi hihnaveto taida riittää. Tai alkuu vois koittaa muuttaa pumpun välitystä?

Ja juu, ei oo kaksois kytkintä.

Painoa ei tarvis tulla enää yhtää lisää, tai no ainaki turbonverran...
__________________
__________________________
"Ne piirtää jol on liituuu!"
Vastaa lainaten