Näytä yksittäinen viesti
Vanha 20.08.2011, 09:08
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Perusasetus

Naapuri rapussa on mummeli mikä avautui tässä eräs päivä ettei hänen tyttärensä auton lähellä saa mennä lapsia. Alkoi parvekkeeltaan mesoomaan kun tulin parkkipaikalle. Tyttären auto on tuossa parkkipaikan sisääntuliväylän kohdalla. Mummeli myöskin osaa kansainväliset sormimerkit. Päätti heilutella keskisormea kun ajoin mönkijällä pihaan. Ei tainnut huomaa, että siinä oli kilvet. Erittäin usein se on myös kyttäämässä ikkunassaan kuka pihalla kävelee. Tiedä sitten pitääkö se kirjaa siitä?

Eikä tuo tytär ole puusta paljon pidemmälle päässyt. Se asuu meidän kanssa samassa rapussa ja aina se keksii aiheita vinkua jostain. Kumpikin on juuri sen näköinen että ananas olisi perseessä. Joku masokistimies sillä välillä käy kämpillä. Tyttären oma tytär ei taas saa pihalla leikkiä ihan kaikkia leikkejä. Eikä se saa kadulla/pihalla juosta yhtään. Tuossa eräskin päivä se ravas parvekkeen alla niin tämä eräs tuli sitten kaatamaan tyttärensä (tönäsi sen kumoon) ja kuittasi vaan että "katso mitä kävi kun taas juoksit".. Jepjep.

Entisellä kämpällä ei ollut vihaista naapurin mummoa vaan itseään täynnä oleva naapuri, mikä kuvitteli olevansa työttömänä kaikkia muita rikkaampi, omaavansa kavereita enemmän kuin kellään muulla ja tietävänsä ihan kaikesta kaiken. Oli siinä pokassa pitämistä kun jannu kertoo tosissaan jääneensä juuri työttömäksi trukkikuskin hommista ja liitto maksaa sille nyt 4000€/kk työttömyyskorvauksia. Synttäreitään varten tuli kyseleen saako mun tontille vieraat jättää autojaan (sitä vitutti kun mulla oli enemmän tonttia). Annoin siihen luvan kun vieraita oli kuulemma niin paljon tulossa, ettei mistään tahdo saada parkkipaikkoja ja kun vieraat saapui niin yksi auto taisi tulla.. Kiinan mönkijän kun ostin niin hän oli ostamassa vähintää 700cc Hondan mönkijää, kun muut on niin paskoja. Kiinan mönkkärin kun vaihdoin Arctic Catiin niin se ei ollut mitään kun hänelle on Honda tulossa. Ei sitä Hondaa ole vieläkään tullut. Talvella pari kertaa sen pihaa aurasin kun hänen Hondansa ei ollut vielä saapunut maahan. Sitä vitutti kun muina naapureina oli vanhuksia ja aurasin niiden pihoja ilmaiseksi, enkä tälle mulkulle naapurille mennyt automaattisesti auraileen. Usein se siitä jaksoi vinkua. Mut aina oli niin helppo kuittaa, että se sun Hondas voi ehkä tulla ens viikolla niin on sullakin jotain tekemistä sille laitteelle. Ihan sama mitä teki niin sitä kaveria se vitutti yli kaiken ja aina sen piti tulla pätemään kuinka hänellä on kaikki suurempaa ja mahtavempaa. Veljeään se hehkutti myös. Oli patrialla hornettien ohjausjärjestelmien ja ohjusjärjestelmien suunnittelija. Niin ja Putinin vaimo tai joku veli oli sen erittäin hyvä kaveri.. Otti myös vitunmoiset herneet nenään kun se lainasin mun Caddya johonkin multahommaan. Takaisin toi tyhjällä tankilla ja kun sanoin että ois se kiva jos tankkiin ostettaisiin polttoainetta kun lainattu auto takaisin tuodaan niin oli kuulemma jelppinyt mua niin vitusti että mä olen hänelle velkaa 2000e ja auton lainaus oli osa velkojen kuittausta. En vaan tie mitä se muka oli jelppinyt? Pätemällä typerillä ideoillaan ehkä..
Vastaa lainaten