Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RIPAX
Eli usein käytetyllä herjalla liikenteeseen. Huumormiehii...mutta asiaan:startissa on joskus niin (solenoidi)paljon kakkaa et vuotaa runkoon. Toinen hakukikka on et sulake kerrallaan irti ja virtakynä väliin ja se missä lanppu palaa ni sen sulakkeen takana syöntiä,näin on helpompi rajata vikaa.
|
Saako pikkasen lisätä?
Siis ota autosta akun maakenkä (-) irti, ja ota "kopukynä", siis normaali jännitteestä syttyvä valo, esim mittarivalohehku, ja kytke se akun -navan
ja auton rungon väliin, niin että näet valon "koko ajan".
Siis kun tuo 1.2 watin hehku palaa, niin kulutusta on

Ja ensimmäiseksi sammuta sisävalo!
Ja sitten kirjaisin ylös kaikki sulakerasiassa olevat sulakkeet, siis koko ja paikka!
ja sitten katsellaan valoa, että milloin sammuu/himmenee kun sulakkeita käytetään pois
Jos tuo "vuoto" ei löydy sulakkeista (siis niistä kaikista-) niin silloin
ottaisin ensimmäiseksi laturin päävirtakaapelin irti. (laturi palaa? jos käytät autoa=)
Ja MINÄ käyttäisin viimmeksi irti startin pää-virtakaapelin.