Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 18.08.2011, 21:45
mparty:n Avatar
mparty mparty ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 29.09.10
Sijainti: Tyrnävä
Viestit: 1.516
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Dethlock Näytä viesti
Joo, en tarkoittanut että diesel on huono mutta ihmetyttää se että yhden kannen takia joutuu repimään koko paketin auki ja kun pahvi on kertakäyttökamaa niin nostaa kuluja turhaan. Itselleni tuo 2.5TD antaa ihan sopivasti tehoja (jos tulee paha paikka niin konee kyykkää ennen kuin hajoittaa jotain muuta ja kuski voi alkaa miettiä reittivalintaa uudestaan) ja kun samalla autolla ajaa kaikki ajot niin kulutuskin on järkevällä tasolla.
Enkä oikein usko että ylilämpö tappaa noita kansia vaan huono materiaalivalinta/suunnittelu.
Eikö aiemmissa VM:n diisseleissä ollu erilliset pahvit joka kannelle? Jostain syystä homma menny takapakkia kansirempan näkökantista...

Kovasti net isot pojat meinaa että jäähdytyksen puute aiheuttaa tuon ongelman, kuulemma VM:n koneet on takuuvarmoja pelejä meridiisseleinä kun tuo jäähdytys on siellä huomattavasti parempi. Tiiä sitten tuosta, aika näyttänee miten hyvin tuo omassa käytössä nyt kestää...

Tehot riittää meikäläisellekkin ihan loistavasti, ei tuu hapetettua. Nyt kun jakolaatikon pikkupuolen välityksetkin on vähän paremmat kuin vakiona alkaa hommasta pikku hiljaa nauttimaankin maastossa


Pitihän se käydä katurenkailla illalla venyttelemässä, joustotkin rupee jo riittämään
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	18082011223.jpg‎
Views:	724
Size:	89,8 Kt
ID:	20946   Click image for larger version

Name:	18082011224.jpg‎
Views:	803
Size:	89,1 Kt
ID:	20947   Click image for larger version

Name:	18082011225.jpg‎
Views:	707
Size:	86,8 Kt
ID:	20948  
Vastaa lainaten