Näytä yksittäinen viesti
Vanha 18.08.2011, 05:29
Dectane Dectane ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 27.09.09
Sijainti: Liminka
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Imperio Näytä viesti
Jos sulla on lahjoittaa uusi parempi niin avosylin otan vastaan

Tuo malmikasa on ollut minulla nyt pari vuotta ja 5k€ kohdalla lopetin laskemisen mitä tuo on niellyt rahaa. Tuohon tietty sisältyy hankintahintakin. Tällä hetkellä en edes uskalla ajatella mitäs siihen on mennyt. Näkyy vaan aina menevän kymppi sinne ja satanen tänne kun jotain laittaa. Tapana ollut ettei paljon kehtaa vanhoilla kasailla jos jotain on helposti uusittavissa ja näyttää sen vaativan.

Turbo sinällään toimii ja riittää minulle tällä hetkellä. Ei ole ollut ykkösenä hankintalistalla eikä taida mahtua koko listalle vielä
Aina se vaparin voittaa ja näkyy liikuttavankin tuota pätkää 1,2 ahdoilla

Niin ja vielä yhtenä perusteena tuo on minulle puhdas harrastelaitos, ei käyttöauto niinkuin monella muulla.

Että siks vitussa
Ajattelin vain että pienellä panostamisella (200-300e?) saisi jo ihan ok kuntoisen käytetyn paremman ahtimen tuohon kylkeen.. Kun kerran näin hyvin teet koko laitoksen uusiksi niin itse vaihtaisin turbonkin, tai vaihdan kyllä vaikken omaani uusiksi teekkään

Tuossa mitsun omassa ahtimessa on tuo tehoalue erittäin suppea ja hyötysuhdekkaan ei tunnu olevan mikään järin iso.. Itellä on pajero ja kaverilla 2, kaikissa MUN mielestä sama homma. Eli ei vika vain yhdessä turbossa

Voi tietty olla että noissa +500tkm ajetuissa ahtimissa tulee jo ikä vastaan Mutta naapurin kiisselinvirittäjäpoika kertoi vähän huhua tuosta mitsun td04:sen toimivuudesta, sillä oli muistaakseni jossain peltoauto mersussa joskus semmonen.
Vastaa lainaten