Aluksi kannattaa kokeilla toimiiko neliveto eli ei turhia ääniä käännettäessä ja pikkupuoli pysyy päällä vaikka vähän revitteleekin. Voiman ulosoton ja vinssin voi tarkastaa samalla.
Koneesta kannattaa tarkastella öljynpaineita. Jos EDIC sammuttaa koneen kuumana tyhjäkäynnillä niin ongelmia on tiedossa. Kuumalla koneella viisari ei paljoa tyhjäkäynnillä nouse mutta vähän kuitenkin. Kun tarjoaa kierroksia niin viisarin pitäs kyllä alkaa värähtelemään.
Rungosta kannattaa luoda yleissilmäys ja takapyörien takapuolella ongelmia yleensä on eniten eli sieltä tarkemmin.
Jos on kori päällä ja ei nyrkin mentäviä reikiä niin ok
Offikäyttöön on varmaan vinkkejä niin paljon kuin rakentajiakin. Mutta mä aloittaisin pikku korotuksella ja kunnon kumeilla. Jos astinlaudat on niin ne pois ja kylkiputkea tilalle. Vetokoukku kannattaa kans heittää offivehkeessä mäkeen jos ei halua repiä kantoja perässään.
Sitten kun mopo on karannut käsistä niin HJ-61:n lukkoakselit jousten alapuolelle ja ohjaustehostin
Se 2.5k€ ei kuullosta pahalta jos pirssi rekisterissä, katsastettu ja verot ok. Jos ei niin kannattaa tingata.
KoMk ry. Off Road Team