Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 15.08.2011, 14:10
ZeiZei:n Avatar
ZeiZei ZeiZei ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.12.03
Sijainti: Keminmaa, Finland.
Viestit: 2.971
Perusasetus

Takajalkatilaan reikä, rungolle petiraudat ja siihen läpivetävä toyotan mekaaninen samoinpäin kuin se on toyotassakin, eli kulmavaihteisto kuskin puolelle. Vaijeri putkessa takapuskurille josta voi veteeä rissapyörän kautta eteen putkessa tms.

Minulla välikadaanin pituus noin 25cm

Nopeus riippuu vinssattavan HJ:n painosta, vaihteesta ja kaasun asennosta

Toimii siis ihan kympillä, kun autossa sattuu vielä olemaan automaattivaihteet ja vinssissä köysi vaijerin tilalla. (Moukku)

Omassani joskus kuulemma vinssattu niinkin paljon, että öljyt kiehuneet vinssissä.

Lisään kuvan myöhemmin.

- ei voi vinssata itseään taakse samalla pyörillä avustaen, joutuu vetämään nahkoineen. (aika harvoin)

Ojalan veljesten? entisessä rangessa oli rissalla takaa eteen, Takkulan pikkurangessa (Oulu) veto PTO:sta ketjulla/kardaanilla eteen, nopeus sovitettuna 33pokkereille sopivaksi, kivasti hyppää suosta kun vinssillä vetää yhtä aikaa pyörien kanssa. Em. Moukku (Kemi), siinä automaatin kautta taakse, ihan huippu recoveryauto.
__________________
-Jyrki-

Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.)

Viimeksi muokannut ZeiZei : 15.08.2011 14:17
Vastaa lainaten