Viestiketju: H1 remonttia
Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 14.08.2011, 22:18
Säätäjä_setä:n Avatar
Säätäjä_setä Säätäjä_setä ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 07.12.08
Sijainti: Espoo
Viestit: 714
Perusasetus

lisää H1 juttua


Laitetaan toinen vielä viesti kun kaikki kuvat ei mahtuneet edelliseen.

Tässä koko muunnosliitin hässäkkä.



Käytössä hyväksi osoittautunut kikka. Laita magneetti tehostimen pumpun säiliöön. Mittatikku on kätevä paikka. Siitä näkee heti "saaliin" ja helppo putsata. Aikanaan vinssin asennuksen jälkeen metallia kertyi muutaman viikon ajan. Nyt on saaliit pienentyneet. Ei tullut kuvaa, mutta hydrauli piirissä on lisäksi filtterin jalka ja siinä teollisuushydrauliikassa käytettävä 10um suodatin.


Aikoinaan tuli lisättyä myös pari paineanturia. Polttoaineen syöttöpaineelle "kiva tietää" mittaus ja hydrauliikka paineelle mittaus. Hydraulisen vinssin kanssa paine on hyödyllinen tieto. Kertoo suoraan voiman millä kiskotaan. Mielenkiintoinen oheishavainto on ollut, että piirin lepopaine, kun ei käännetä rattia eikä paineta jarrua(hydroboost jarrut), on 10-12 baaria. Tähänkin hukkuu jonkinverran tehoa. Ilmankos ohjaustehostimelle on jo vakiona oma pieni lauhdutin.


H1 on muuten kuorma-auto. Remontin päätteeksi motti puita kyytiin ja himaan. Tolla kuormalla ei vielä vieterit värähdä . Kuopissa just huomaa, että jotain on kontissa.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	IMG_8000.jpg‎
Views:	962
Size:	96,4 Kt
ID:	20877   Click image for larger version

Name:	IMG_8014.jpg‎
Views:	980
Size:	90,6 Kt
ID:	20878   Click image for larger version

Name:	IMG_8015.jpg‎
Views:	968
Size:	86,9 Kt
ID:	20880   Click image for larger version

Name:	IMG_8026.jpg‎
Views:	940
Size:	101,2 Kt
ID:	20881  
Vastaa lainaten