Suzukin ohjaustehostin projekti etenee.Ohjausakseliksi muotoutui rattiakselin päästä alkaen:
Suzukin "yoke" liitetään Pajeron ohjausakseliin GMB:n valmistaman ristinivelen (802-ST1539) avulla ja Pajeron akseli taas Isuzun "yokeen" GMB:n nivelistä (802-ST1539 ja 802-ST1639) yhdistetyllä "sekaristikolla",josta 15mm kupit käy Pajeron ohjausakseliin ja 16mm kupit Troopperin "yokeen".
Tälläsenä viritys ainakin kelpaa katsastusinsinöörille,ei tartte hitsailla mitään.
Ohjausvarteen on kierteytetty nyt sama kierre kuin Isuzun raidepäässä,oliskohan ollut M14 1,5mm nousulla.Enää puuttuisi toisen hihnapyörän/uran lisääminen Suzukin alahihnapyörään tehostimen pumpun (13mm) hihnaa varten.Olisko kellään ehdoituksia?
Kuvia työvaiheista voin lähettää sähköpostilla jos jotakuta kiinostaa...
|