Näytä yksittäinen viesti
Vanha 12.08.2011, 22:31
Mico:n Avatar
Mico Mico ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 05.05.09
Sijainti: Outokumpu
Perusasetus

Oon myynyt noita nyt neljä vuotta. Omia hajatelmia, havaintoja ja kokeiluita:

-Autosta pihavalojen ohjaus, vastaanotin betoniseinän takana, toimi n.100m, mutta silloin ei ollut vielä tuota pikku kaukosäädintä vaan oli modattu tuosta seinämallin säätimestä

-Parille kaverille on tuollaiset laitettu ohjaamaan koko ok-talon valaistuksia, itsellä oli jälkiasennettuna kerrostalo luukussa. Töissä laitoin puruimureiden ohjaukset langattomiksi. kaikki toiminut hienosti.

-Yhdestäkään lähettimestä ei ole vielä paristo loppunut mitä neljän vuoden aikana oon myynyt.

-Verkkovirrassa olevat arkoja ukkoselle, joitain on kärähtänyt jos samassa syötössä mikroaaltouunin tai ison muuntajan kanssa.

-12/24 v. palikoilla tehty asiakkaille led-valo ohjauksia, voi yhdellä isolla muuntajalla käyttää koko mökin ledejä

-Kahta eri koodaus tapaa (lc ja fc sarjan laitteet), laitekohtainen id.numero tai kirjain+numero ruuvimeisseli ohjelmointi

-12/24 v. palikat maastoleikkeihin vaatiin vähän silikooni kuorrutusta jos märkään paikkaan laittaa, 230v palikoita ulkokäytössä laitettu kalvojakorasian sisään ja hyvin ovat toimineet pakkasillakin.

-Suositushinnat on noin 16-17€ per yksikkö, eli reilut kolmisen kymppiä lähetin+vastaanotin. Pitää tarkistaa mitä nuo maksaa mulle sisään niin lasketaan maastokäyttöön hinnasta vähän ilmaa pois

rakennuspiirustus.fi/

<-ISORY->
Vastaa lainaten