HJ-61:sen akselit on sellanen taikasana, että voin luetella miettimättä 10 ukkoo, jotka sellaset haluu. Kysyntää siis on ja sen takaa toi kytkettävyys. Itekin olen lähteny sille linjalle, että akselit valmiiks ja sit päivitetään pelkkä murikka kun löytyy.
Muuton noi Hiluxien hinnat on ollu viimesen 5 vuotta korkeella ja pari viimestä vuotta melkeen poskettomia. Ite oon kattellu noita 80-luvun lopun ja 90-luvun alun laitteita pääasiassa. Varsinkin 80-luvun loppupuolelta olevat "kantti"koriset on järjestäen ollu hirveessä kunnossa, silti hintaa vaikka kuinka. Tosin ne mun näkemät yksilöt on ollu yleensä halvemmasta päästä.
Hirvee kunto selittyy myös sillä, että niitä on ollu paljon kompuran alustana(vieläkin näkee käytössä) ja oon kuullu muutamasta kilvettömästä kaivospelistäkin.(toyota merkkinen kaivoshissi?)
Toinen asia mikä on tullu eteen on se, että nyt on harrastajapiireissä parin viime vuoden sisällä alkanu näkymään yllättävän paljon Hiluxeja. Onhan niitä kait aina ollu, mutta nyt tuntuu, että niitä olis enemmän.
|