Näytä yksittäinen viesti
Vanha 09.08.2011, 11:11
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Perusasetus

Aika pitkälti olen samoilla linjoilla Paavon kanssa tuosta laatikon käytöstä, mutta nämähän on makuasioita. Se mitä kone + laatikkopaketin toiminnalta haluaa riippuu hyvin paljon siitä onko tottunut ajamaan manuaalilla vai automaatilla, ja minkätyylisestä menosta pitää.

Itse en todellakaan mikään automaattilaatikkoguru ole, mutta se mitä on Jenkkilän Piratea tullut seurattua niin olisi nuo uudemman aikakauden sähköohjatut GM:n moottori + laatikkopaketit aika pirun hyviä, jollei jopa parhaita jos automaatilla haluaa ajaa. Säätövaraa softalla on ihan älyttömästi, ja periaatteessa laatikon saa tekemään juuri mitä itse haluaa kun tarpeeksi näkee aikaa ja vaivaa. Saa melkoisia muutoksia kone + laatikkopaketin käytökseen ilman mitään shift- kittejä yms.. Firmoja löytyy jotka näitä ohjelmointeja tekee ja ovat erikoistuneet tietyn puolen (offaus, varttimaili, yms..) hommiin.

Harmillista tuossa vain on se, että noiden uudempien jenkkipelien tekniikoita on tästä maasta todellla huonosti saatavilla järkevään hintaan. Varmaan euroautoihin löytyy jotain vähän vastaavaa, mutta onko säätövaraa yhtä paljon, onko osaajia, yms..

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten