Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 09.08.2011, 10:07
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.442
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hpotteri Näytä viesti
Eikai sitä kannata "D" llä ajaa maastossa. Noustaan kivenpäälle niin laatikko suoltaa seuraavaa kun kuorma pienenee. Tässähän just menetetään se lukon tuoma manuaalisuuden vaikutelma koko hommasta.
Mun mielestä riippuu ihan tilanteesta ja paikasta.. kivikoissa tai jyrkissä nousuissa tai laskuissa yleensä ei ole järkeä pitää D:llä, kun taas mutaspoorissa, syvemmässä hangessa tjsp. se on monesti hyvinkin fiksua - ja joskus ei Kunnon shifteri/ ulkoinen älyboksi olisi paras vaihtoehto, voisi itse päättää tarvittaessa täsmälleen mikä vaihde on päällä ja laatikko lukitsisi vielä muuntimen boksin komentojen mukaan, ja toisessa tilanteessa sitten antaa alkuperäisen boksin hoitaa koko homma.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten