Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 09.08.2011, 09:56
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.322
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jänkäpoika Näytä viesti
Erinlaisia perät kuulostaa olevan. Mitens jos hommaankin 410 etuperän ja vaihdan omasta 413:sta siihen vetarit ja murrokset? Olisko hyötyä sais hieman tiuhemman välityksen? Onkohan huomattavaa eroa metsässä tai tiellä? Vai onko nuisssa 410 ja 413 perissä paljon kestävyys eroja?
Haulla en löydä juuri mitään vaikka luulen et aiheesta on puhuttu.
En tunne akseleiden sielunelämää tarkemmin mutta ainakin nuo TML:n 413 tuotteet voi laittaa 410 etuperään. Veikkaisin, että ihan 413 mallin vakiovetari ja -murros menee samalla tavalla.

Siis onko sulla itsellä 413 ? Ja suikassa ei voi olla etu- ja takapäässä eri välitykset perissä, kun ajetaan nelivedolla. Eli ei kannata tehdä tuota muutosta. Välityksiä kannattaa muuttaa jakolaatikosta, löytyy kivasti erilaisia osia.

Onhan noi 413 mallin akselit mitoitettu isommalle väännölle, eli on kestävyydessä eroa.
__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten