Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 08.08.2011, 23:44
hpotteri:n Avatar
hpotteri hpotteri ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 29.08.03
Sijainti: Vantaa
Viestit: 570
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Juu eikun ajattelin vain ääneen ei se tosiaan tollaisella kokonaisvälityksellä varmaankaan kovilla ole ei.. jos todella saat orkkis älyboksilla lukitsemaan ilman kummempia vippaskonsteja niin hieno homma. Kuten totesit niin joutuu ehkä huijaamaan nopeusanturia, mutta muuten ei kait sitten mitään ongelmaa

Mitenkäs Volvon älyboksilla muuten, osaako se lukita momentinmuuntimen kaikilla vaihteilla jos keppi on "D"- asennossa? Jeepissä ei AW4 näin osaa tehdä, vaan lukitsee ainoastaan isoimmalla valitulla vaihteella. Hölmöä. Tosin Volvoissahan on ollut muitakin laatikoita tuon b230 koneen perässä, taidettu käyttää myös ZF:n laatikkoa?
Emmä usko että sitä tarvii sen enempää huijata kun se on kuitenki ennen jakolaatikoita.

Eikai sitä kannata "D" llä ajaa maastossa. Noustaan kivenpäälle niin laatikko suoltaa seuraavaa kun kuorma pienenee. Tässähän just menetetään se lukon tuoma manuaalisuuden vaikutelma koko hommasta.
Vastaa lainaten