Takapalkiksi käy vaikka 100 mm pelti U palkki 5-6 millin seinämällä. Siihen sitten koloaa valot ellei halua laittaa niitä muualle. Esim. ylemmäs koriin upotettuna.
Itse tein sen taka palkin 120 mm/ 6mm pelti U palkista johon laitoin paikat vetokoukulle ja rocklinger natokoukulle samalla uusin 38 senttiä takarunkoa joka valmistui siitä satkun U palkista. Voisin vaikka koittaa räpsiä kuvia jos kiinnostaa.
Ite pelthommat on berttaan kyllä yksinkertaisimmasta päästä ja niissä pärjää kyllä ihan migillä ja kulmahiomakoneella ym. perusvälineillä.
Takalokasuojat pokkautin paikallisessa metalliverstaassa samoin kuin taka lattian.
Muuhan tuossa suunnilleen syntyy suorasta kamasta. esim takasivut syntynee siten että ekaksi kartoitaa missä sen mädän raja menee tekee suunnilleen sen moutoisen palan joka yltää sieltä takaovien tienoilta etuovien tienoille vetää sen vaikk kuormaliinoilla sen kulman ympäri niin että se on hyvä ja muotoilee sen sopivaksi. Piirtää takapuolelle pyörän aukon kuvan ja sen jälkeen piirtää sen paikan ääriviivat siihen autoon, pala pois ja uusi sovittaen tilalle varapyörä telineen reijät ja ne jenkapalat vanhasta uuteen ja lopuksi hitsailee rauhallisesti jäähytellen palan kiinni.
Sitten uudet lokarit ym. Helppoa kuin heinän teko...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.
Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.
Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa
Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä
Antsan Tuubi
|