Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 08.08.2011, 15:39
hpotteri:n Avatar
hpotteri hpotteri ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 29.08.03
Sijainti: Vantaa
Viestit: 570
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja KooPee Näytä viesti
Hmm...onko joku erityinen syy, muu kuin edullisuus ja merkkiuskollisuus, käyttää volvon b230fk / ft + autom ?


Hiluxin jakis on vahva ja dualilla saa välityksiä, mutta mites Lantikan jakis divorced kitillä, sais muutaman välitysvaihtoehdon tehdastekosena?


tai sitte koko siirryt ajatuksessa seuraavalle tasolle ja Atlas 4speed divorced....
Volvon orkkis turbokoneet on aika vahvoja pieniä ja kevyitä ominaisuuksinsa nähden.
Ruiskut on sellasenaan käyttökelposia ja kytkennät yksinkertasia laatikon ja moottorin välillä.
Visio on että painetaan laatikko talvimoodiin suolla ja kivikossa sportti päälle ja hitaatvälitykset mahdollistaa maastoajon turbiinilukko päällä!

Jos on jotain muita motteja ehdottaa, anna palaa!

Automaatti vaan puhtaasti hitaasti etenemisen takia, vaikka toki varsinkin dualcasen kanssa saadaan volvoon jo ihan asiallisia kokonaisvälityksiä jos vaikka käyttäis orkkin manuaalia joka on hilpeän mittanen=Moottorin saa taaemmas.

Mä en keksi mitään järkevää tekosyytä miksei atlas olis parempi niin mä oon hiljaa tässä kohti.
Vastaa lainaten