Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja solihull
Tota eiks tuon akselivälin muutoksen saa tehdä vain sellainen paja, jolla on siihen (jotkut sopivat) paperit...ainakin näin raskaassa kalustossa. Luulisi, että ei tämä nyt ihan näinkään helpolla maallikkotyönä pienempiinkään autoihin onnistu.
Jos tuo on ihan mahdollista, niin johan alkaa tulla pientä ruuhkaa konttoreilla...
TT
|
Tuli tässä mieleen, joskus kun tuli ihmeteltyä akselivälin muutosta Jeepissä niin muistikuvani mukaan tulos on se että ei se onnistu koska ei ole rungollinen auto. Ei vaikka olisi tehtaan valmistamat, omaan automalliin tarkoitetut säädettävät tukivarret.
Mulle ei oikein ole auennut syy siihen, että miksi vain rungollisen auton akseliväliä saa muuttaa - ja sekin runkoa pätkimällä tai jatkamalla

Onhan se nyt helvetti soikoon paljon turvallisempaa ja kestävämpää että pidetään se kori/ runko muuten alkuperäisenä, muutetaan vain joko akselin kiinnikkeiden paikkaa ja/ tai tukivarsien pituutta. Mikä ihme siinä on että Trafin pitää tehdä kaikki mahdolliset auton muutokset niin vaikeaksi tai mahdottomaksi