Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Eskimo
Eli olet ollut tietoinen siitä säiliöstä ostohetkellä.
On sun oma häpeä, että et älynnyt vaatia poistoa tai kompensaatiota hinnasta poiston kuluihin. Turha täällä enää itkeä omaa tyhmyyttään 
|
Totta. Olen ollut tietoinen että siellä on säiliö ja olen ollut tietoinen että se on täytetty muinoin kun se on poistettu käytöstä. Noh, eihän sitä sitten ollutkaan täytetty ja siellä oli öljyn sekaista vettä ilmeisesti. Jos kerran myyjä on sanonut että se on muinoin täytetty ja sitä kautta siitä ei ole mitään haittaa, että se on siellä maan alla niin mielestäni kustannus ei kuulu minulle vaan edelliselle omistajalle mikä puhui paskaa hiekalla täytöstä.
Ja homma meni niin että vanha omistaja maksoi kustannukset säiliön putsauksesta (se pitää tehdä sille) ja säiliön nostosta. Itse lupasin hoitaa säiliön hävityksen ja se onnistui mainiosti kun kylän mies tuli hakemaan säiliön pois ilmaiseksi

Kustannukset vanhalle omistajalle tais olla max.500€. Suurin kustannus oli putsaus. Itse kaivuun hoiti joku kylän mies, mikä varmaan kossupullo palkalla kaivoi sen pois sieltä.
Ja tosiaan vanha keikka. Ei tarvi enää mitään selvitellä. Se on selvinnyt jo.