Ja sitten on sekin juttu että kuinka kauan meinaa milläkin ruoskalla ajaa...
Nyt viime katsastukseen jouduin taas hieman hitsailemaan berttaa ja korjauslistalla oli semmoisia paikkoja jotka on sinne hitsattu vuonna 2001. Eli kymmenen vuotta ja yli 250000 km sitten.
Pintakäsittelynä oli epoksipohja, ja siihen päälle pintamaali ja tavan alustamassaa jota on lisitty sillointällöin tarpeen mukaan. Mielestäni nuo on kyllä kestäny ihan kohtuullisen hyvin.
Ja tietenkin ne kohdat rungosta johon kardaani viskoo öljyä on täysin ruosteettomat vaikka ovatkin pelkällä ohuella maalipinnalla.
Nii ja tavan alustamasaakin voi jatkaa,tai ainakin ite oon jatkanu ihan tärpätillä jolloin sitä voi ruiskia massaruutalla.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA
V..tut se mitään heikkoa ole...
Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry.
Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine.
Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa.
Jyrsitään Kantoja.
Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt.
0500-752101/Antsa
Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä
Antsan Tuubi
Viimeksi muokannut Bj Andy : 07.08.2011 23:03
|