Lukot on käsin rengasta pyörittäessä päällä vielä 0.25-0.30 alipaineella, tiedä sitten onko enää ihan pohjassa. Molemmissa lukoissa se Lipposen kalvo, luulis että on vähän pehmeempi kuin alkuperäinen kuminen 70-luvulta. Lukkojen säätö tarkistettu kalvojen vaihdon yhteydessä viimevuonna ja nyt OK, takalukko oli alunperin ihan persiillään, ihme että yleesä toimi.
Volvon anturit kytkee 0.35-0.40 alipaineella. Kumpikin anturi temppuilee hieman (etulukon linjassa oleva säikkyy vettä ja takalukon linjassa oleva kytkee monesti tosi hitaasti), joten ihan priimakuntosia en oo päässy mittaamaan.
Alipainen rooverin 8-sylinterisellä pumpulla, normiajossa 0.6-0.8, huiput on olleet 0.9. Systeemissä mukana rangen nyrkinkokoinen orkkis säiliä, lisäksi 2-3 litrainen rosteripönttö.
Kojelautaan pultattu tällanen.
Volvon anturit siis tällaset:
Lukoille värkätty tällanen "hieno" merkkivalosysteemi:
Punainen etulokolle ja vihree takalokolle. Keltainen haarotettu keskilukon valolta.
-Paavo