Moi Ullex.
Ensiks toi korotusjuttu. Eli, itsellä ei kokemuksia muuta ku RUMISTA kattokorotushässäköistä, MUTTA: Käy paikallisesta sorvaamosta hakemassa nylon tankoa ja nosta koria rungolta pari tuumaa. Tämän jälkeen pulttaile vararengas pois auton alta ja jollain opilla laske polttoainetankkia alaspäin, jolloin voit laskea myös tavaratilan lattiaa alaspäin. (Pitäis onnistua myös 75sessa..) Tämän jälkeen kun laittaa lievän kattokorotuksen, niin ei pitäis näyttää pahalta. Toki edelleenkin menetät takapenkit ja autosta tulee kolmepaikkainen, joka kyllä on persiistä. Tälläopilla saa aikaiseksi ihan siistin viritelmän. Itseasiassa olen joskus nähnyt korotetun HJ:n, jossa oli Chevyn Starcraftin kattokaukalo. Kyseinen värkki oli kyllä jo ihan siisti, mutta on sitten kyllä tullut vastaan myös näitä aaltopeltipopniittivirityskötöstyksiä..
Sitten niistä työvaloista senverran, että työvalot saa asentaa vain pakuiksi reksiteröityihin, tai kuorma-autoihin(?) -tästä nyt en ole VARMA, kun toi lakikirja ei ole käsillä, mutta muistaakseni menee näin. Eli henkilöautossa ei työvaloja voi / saa olla. Näin on kirjoitettu vihreään kirjaan.. JA erilliset merkkivalot pitää löytyä.
Näin on näreet. Kiitos ja Anteeksi.
Eespäin ja vinssillä loput..
|