Ei pitäs mihinkään napaan tulla jatkuvaa virtaa, ennekuin laitat parkit päälle, ja tilanteen pitäisi pysyä samana parkeilta ajovaloille siirryttäessä.
Voisi johtua ehkä myös huonosta maadoituksesta

; kokeile ensin vetää uusi maa pistokkeelle, jonka jälkeen toimit seuraavasti:
Elikkä katsot ko. kuvasta, mihinkä napaan pitäisi mitäkin tulla, ja mittaat ne:
Tarvitset yleismittarin, joka laitetaan mittaamaan= DC asteikolle, tahikka perus valokynä hoitaa saman.
(muista kytkeä ensin yleismittarista, tai valokynästä mustan maahan, maa siis auton runkoon puhtaaseen metallipintaan

)
Ja siitä vaan napa kerrallaan mittaat mitä tulee mihinkin.
Eli laitat autosta ko. toiminnon päälle, ja mittaat mihin napaan tulee.
Sen jälkeen vaihdat vain johdot tarvittaessa oikeille paikoilleen pistokkeessa/vedät uudet auton sulakerasiasta. siis auton pistokkeessa.

, älä mene sitä kärrin pistoketta ronklaamaan, jos se kerran muissa vehkeissä toimii....
Liekkö ollut tarpeeksi hyvin/yksinkertaisesti selitetty???, mutta jatketaan, jos tarvetta ilmenee.
Kytkentäkaavio:
http://www.autosahko.suntuubi.com/?cat=11