
01.08.2011, 22:49
|
Aktiivijäsen+++
|
|
Rekisteröitynyt: 25.11.04
Sijainti: Vantaa, Finland.
Viestit: 477
|
|
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja bj45lava
Ja on tän kans taas huudettu perkelettä et sai lisälevikkeet syntymään noille hieman ylileveille kumeille, auto renkaan reunasta mitattuna 220 leveä.
Etupään tukivarsien droppiraudat oli pakko asentaa, ja nyt on täysin ajettavassa kunnossa, ennen noita rautoja ajo oli...no hieman levotonta, mut nyt noillakin kumeilla kuin normi henkilöautolla, suosittelen kyl laittamaan jos yli 3" korotettu, noilla casteripuslilla ei oo vitunkaan virkaa verrattuna tukivarren pudotukseen takapäästä, katulaitehan tää kuitenkin on 90%.
Raudathan oli vaan automaatista, kun ei jenkit muuta tunne, mut lyhenee nekin tarvittaessa, automaatin palkki kun on 70mm taaempana kuin manuaalin.
Nyt alkaa oleen aika ready to race ens viikkoa varten, takavinssille paskasuoja tarvii kyhätä vielä alle ja muutamia pikkujuttuja sisään.
Takatukivarsissahan on ylhäällä uniballin korin päissä ja molempien panhardien päissä kans, antaa kummasti liikettä tolle takapäälle, etupäähän on aika jäykkä ton painonsa takia.
Ja noita 35" isompia toi ei koskaan nää, niidenkin pyörimään saamissa oli hieman puuhaa, no jos ottais eka ne sopivat vanteet, niin pääsis hieman helpommalla.
Levikkeiden lisääminen nyt on vaan kosmetiikkaa, paska tolla lentää edelleen kaaressa, oli vaan niin laittoman näköinen kun tulee kumit 10cm ulos kaarista, se että paraniko toi nyt noin on toinen juttunsa.
|
onks sulla noitten pudotus palojen lisäks caster puslat vai normit? mistäs hommasit noi palikat ja paljon jäi maksamaan??? joutuu varmaan omaanki hommaamaan.
|