Näytä yksittäinen viesti
Vanha 01.08.2011, 22:35
mparty:n Avatar
mparty mparty ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 29.09.10
Sijainti: Tyrnävä
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Superlon Näytä viesti
Mitenkäs kun oli mielessä laittaa etuperään joku lunchbox-lockeri... Pystyykö sen kanssa ajamaan normaalisti asfaltilla takavedon kanssa, vai aktivoituuko se joka käännöksessä? Jos tuollainen automaattilukko toimii vain 4-HI ja 4-LO asennossa (mulla on np231), niin sittenhän se vois olla ihan just mun juttu.

Takanaki tuollainen olis varmaan tehokkaampi ja varmatoimisempi ku originaali kitkalukko.
Jos etukardaanissa ei ole vetoa eli ollaan 2wd moodissa, etulukkoa ei pitäs huomata edes koska ei aktivoidu. Mulla on edessä lock rightti ja takavedolla en kyllä voi väittää mitään eessä huomaavani.

Takana on myös lock right ja sen kyllä huomaa käytössä, joskus meinaa nykiä kun yrittää sika hitaalla vauhdilla takavedolla mennä esim huoltiksen pihalla. Mutta edelleenkään en kadu noitten laittoa, saa nähä kuinka ahistaa talven jälkeen

Edit: noilla lukoilla saa kyllä aika reippaita paukkeita ja kilinöitä aikaseks kun lukot irrottaa kaartaessa, jne. Meinaa osa kanssa ihmisistä säikkyä kun liian lähelle sattuvat :-)

Viimeksi muokannut mparty : 01.08.2011 22:38
Vastaa lainaten