Mulla ainaki oli vanhassa M6000:ssa A siinä keskellä moottoria päällä ja siitä piuha relepoksille. F1 ja F2 lähimpänä vaijerirumpua vierekkäin, niistäki piuhat relepoksille ja sitte moottorin päädyssä reikä missä kierteet, siihen pultti ja se maihin paksulla kaapelilla niin pitäs toimia. Mulla olis toimivat releboksi ja moottori jos haluat haarukoida vikaa... satkulla saat molemmat. Ite vaihoin comeupin 6 heppasen moottorin tohon warnin 6000:een ku on tehokkaampi ku Warnin oma oliko 3,7hp. Ja releboksinki vaihoin samalla comeuppilaiseksi ku on pienempi ja jämerämmän näkönen... näyttäs vielä vesitiiviiltäki. Tiedoksi muuten että Warnin M6000 ja XD9000 samoja vehkeitä vain moottori isompi tuossa XD:ssä (vanhat mallit). Riski tuntuu olevan kuustonninenki tolla comeupin moottorilla... vedetty satoja vetoja ja isoja vehkeitä jänkkältä ja toimii aina vaan. Vaseliinit vaihtanu vaan kerran vuoteen.
|