Viestiketju: Hiluks
Näytä yksittäinen viesti
  #5  
Vanha 30.07.2011, 13:22
-Jallu-:n Avatar
-Jallu- -Jallu- ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 12.10.09
Sijainti: Lapinlahti
Viestit: 682
Perusasetus

Jahas tuli investoitua ln46 akselit joista arvelin sommitella 4.88 väleillä olevat murikat tuohon omaan mutta laakerit oli parhaat päivänsä nähneet joten se siirtyy myöhemmäksi, kasailin nurkista löytyneistä roippeista 4.56 välityksen omaavan murikan odottamaan asennusta eteen ja taka perän aattelin jumitella täysin jumiin heittämällä kitkalevyjen väliin parit ylimääräiset levyt.

Mistähän löytyy evukkaimmat laakerit noihin periin? Ois tarkoitus talven aikaan laittaa 5.29 välitykset periin ja samalla laakeroida kokonaan ne. Kahtelin noita milneroffroadin sivuja jossa ois aika evukasta mutta minkähänlaiset verot sieltä taas mätkähtää jos parilla sadalla romua tilaa? Noh se on sitten joskus..

Samalla ku nuo akselit hain ni otin mukaan 2.2 teho myllyn jolla toistaseks korvataan tuo vettä keuhkoosa saanu 2.4. Siihen vaihtelin uuden jakohihnan ja kiristimet. Pitää pikku hiljaa katella mitä vaurioita vesi ja ikä on tehny edeltäjälle ja saako siitä vielä soivaa peliä. Samalla ku kone on irtaallaan ni on helppo mallata ja rakennella turpo härpäkkeitä koneen kylkeen.

Eilen nostelin vanhan myllyn pois ja hivenen oli silmä laakeri huonona.



Nyt perkele kytkin akselikin holkkaa sentin sivuunsa eli sieltäkin on laakeri kappaleina tai varmaanki laakereita.

Onkos kukaan kurkkinu kytkin kopan puolelta tuonne laatikon sisään, mitenkähän iso läjä rattaita muklahtaa varpaille jos päätyä ravottaa?

Tuossa varaosa kasassa oli myös ln46 sesta peräisin oleva jakis, saakohan sen naitettua tuon nykyisen paketin jatkoks (ln65)?
Vastaa lainaten