Joo, tais tulla motti vielä kerran nostettaviks keulilta..

Onneksi ei ole vielä kiristelty vimpan päälle eikä nesteet sisällä, sen verran epäilytti tuo kytkin että olihan se testattava heti alkuun. Säätötankoa työsylinteriltä piti jatkaa toista senttiä että kytkin löytyi ja voi perkele sitä kytkimen jäykkyyttä!! Ei akkaväki ajele ainaskaan tällä autolla jos noin jättää, on sen verta jäykkä nimittäin! Muuta syytä en jäykkyydelle keksi kuin sen että se kytkimen vippahaarukka menee jo huonoon kulmaan ja voima katoaa siihen, sama kytkin asetelma oli bj42:ssa mukava käyttää. Kokoonpano tuli tehtyä vanhalla lyhyellä jalalla ja uudella korkealla laakerilla, välystä paineasetelman ja laakerin väliin jäi tällä tavoin varmaan lähes sentti. korkealla jalalla mitä mittailtiin niin asetelma olis 2-3mm jäänyt kantamaan..

Saattaisi toimia, tai tai sitten rupeaisi lipeämään tiukassa paikassa ja ainakaan painelaakeri ei lepäilis turhia.. Pitänee käyttää tuota jalkaa sorvissa jotta saa laakerin n.5mm syvempään, tai pitänee vielä vähän tutkia jotta oisko muuta tehtävissä. Vituttaa vaan jos vuoden päästä ei vasen jalka mahdu enää lahkeeseen kun tuota kytkintä pumppaa..
Onko piiparilla siis matala jalkakin paikallaan eikä vain laakeri? Tuo matala laakeri ei kyllä istu mielestäni kovin hyvin tuohon lehtijousiasetelmaan kun se on tasainen..