Otin lautaspyörän vielä irti ja katsoin ettei ollut mitään mujua jäänyt väliin. Sen jälkeen mittasin tuon lautaspyörän heiton. Rattaan rakenne on kuitenkin sellainen ettei tuota sivutaisheittoa oikein pääse kunnolla mittaamaan vaan tuo lukema on varmaan jotain sivuttaisheiton ja pystyheiton välimailta. Heittoa löytyi 0,08 joten ohjearvojen sisällä ollaan.
Pitää tosiaan muistaa tuo sisäänajo uudelle välitykselle.
Seuraavaksi haasteeksi muodostui tuo pinjonin laakereiden esijännitys. Onko joku saanut onnistuneesti sen tuohon max 1,6Nm?
Amerikan Joe vakuutti, että kannattaa laittaa kiinteä holkki tuon krympin tilalle. No minähän ostin moisen sitten samalla. Toistakymmentä kertaan tuli kokeiltua eri paksuisilla shimmeillä ennekun huomasin ettei ameriikan shimmit ole saman paksuisia molemmilta puolilta. Noin 0,1 shimmi oli toiselta puolelta 0,25, laatukamaa. Levyn valmistuksessa on ilmeisesti työkalut olleet hiukan tylsiä kun on kauheat purseet toisella puolella. Lisäksi tuo säätö tuntuu olevan äärimmäisen tarkkaa. Sadasosilla saa pelata. Tuntuu, että joko menee liian tiukalle tai sitten sisempi laakeri jää jotenkin löysälle, kartiorullat jää helisemään. Ei näillä levyillä oikein tunnu onnistuvan. Laitoin paketin kuitenkin kasaan ja tuntuu kyllä laipasta pyörittämällä aika nihkeeltä. Lautaspyörästä jaksaa juuri ja juuri käsin pyörittää pakettia. Tuo esijäänitys taitaa olla jotain 3Nm luokkaa. Kai sitä pitää vielä purkaa tuo paketti, vai kuinka tarkkoja nää on noista esijännityksistä? Hitto kun tuli laitettua stefakin jo paikoilleen. Olisikohan tuo krymppiholkki kuitenkin parempi?
|