Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 27.07.2011, 17:28
JeepWJ JeepWJ ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 15.08.10
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 24
Perusasetus

Tänään tuli paketti oikein ameriikasta asti!
Tärkeimpinä sieltä löytyivät ohjausiskari ja 30mm spacerit pyöriin. Jos spartan locker oli parasta mitä 250 $:lla voi tehdä etenemiskyvylle, niin spacerit lienee parasta mitä samalla rahalla voi tehdä ulkonäölle (auton).
Eniten tarpeeseen tuli kuitenkin ohjausvaimennin. Autossa ei viime syksyisen maastoajelun jälkeen ole ollut vaimenninta ollenkaan, ja viimeaikoina DEATH WOBBLE alkoi käydä tosissaan hermoille. Tuntui että koko auto purkaantuu kun ravistelu oikein keräsi voimia ja yltyi yltymistään ennenkuin auton sai pysähdyksiin.
Nyt vaimentimen asennuksen jälkeen samoissa kuopissa ei joko tapahdu mitään, tai auto yrittää hieman ravistaa mutta loppuu alkuunsa. Vaimennin siis toimii!
Vikaahan toki ei korjattu, vain peitettiin, mutta tyytyväinen olen toistaiseksi tähänkin ratkaisuun. Toki aion pikkuhiljaa uusia puslat ja nivelet etupäähän, ja säädettävän panhardinkin voisi hankkia.
Löytyyköhän WJ jeeppiin jostain polyuretaanipusla sarjoja? Kokemuksia?
Kannattaako ylipäätään kumipuslia tällaisiin alkaa vaihtelemaan?

Ja sitten vielä kuva uudenkarheasta steering damberista!

__________________
- Grand Cherokee 3.1 td -99 käyttisprojekti
Vastaa lainaten