jep.Ei mitään henkilökohtaista kenellekkään ja kyllähän se taitaa jaren kohdalla olla niin ku sanookin et enemmän sitä muut ku nuori herra itse on nostanu jalustalle,en ehtiny asiaa tuumailla syvällisemmin(sormi ajatusta nopeampi)sorry..joo kyl sä tapsa olet oikeassa,On kyllä menny hiekkaa erogeenisille alueille,ei voi mitään,mutta saman itkunhan sinäkin päästit mönkkäreistä ja uusista maastureista,en sen enempää itkeskele,yritän vain saada massoja ajattelemaan omilla aivoillaan(turhaan).
Vuosikerta maksaa sen mitä maksaa,montako lehteä siihen sisältyy,paljonko lehden a-hintaa kertyy...jos jutut tästä vielä offipuolella kutistuu,niin kuten olen itsekin ilmaissut itseäni,en tarvitse kyseisen laista informaatiota ja jätän sen väliin...vessapaperi on tärkeää ja siitä ei voi jättää numeroita väliin,mut tästä voi.('älkää ny tähän enää kukaan vastatko että miks et sitten jätä)Mä jätän väliin jos asialinja muuttuu edellisten kaavioiden mukaisesti piste.
Jaren kohdalla vielä,olis hienoa väliin antaa osaa kunniasta offroadin todelliselle grandoldmanille elikkäs jaren isälle,täytyy sanoa et siinä kohdalla meikäläisellä nousee hattu päästä,tarkoitan mitä sanon eli osaa kunniasta,oman osan olet vääntäny itsekkin.Näissä piireissä läpi suomen on niin kauan ku mä muistan puhuttu autourheilun merkeissä kari salosesta.Jos en ihan väärin muista,ni offipiireissä alkoi salosista kuulua alkupuolen -90...siis ei mitään henkilökohtaista.
tää ny on vaan niin hanurista,ku ei osata mennä yksilötasolle näiden laitteiden kans,mun mielestä kaveri joka harrastaa nivalla ja kaveri joka harrastaa jollain valtavalla rakennelmalla huipputeknisine toteutuksineen(tällasia ei tietysti meillä suomessa edes ole,mut kaavailuni on hypoteettista),nää on niinku ihmisinä yhtä varteen otettavia keskustelu kavereita,jotkut vain yksinkertaisesti eivät uskalla olla eri mieltä kaverin kans jolla on meriittiä,mut sitten anonyymien kans aika helppoa..
Susta henk. koht. tapsa sanoisin (ketään ei tietysti kiinnosta,mut sanon kuitenkin),tällaisia lisää,menee eteenpäin.
-Ei tätä sotaa näin voiteta.pojat..mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa!
|