Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 26.07.2011, 23:50
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.329
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kruuse Näytä viesti

Ton sisu45:n mainitseman kondension voisi kyllä tsekata tulppien poteroissa, ihan vaan senkin vuoksi että yksi bemareita harrasteleva kaveri sanoi että ainakin bemareista paukkuu puolat jos siellä tulpan poterossa on kondenssivettä. Bemujen kutoskoneissa kuulemma on sama set up kuin Audin kutosissa puolien osalta - yksi per tulppa ja maksaakin mansikoita.
Audin 90 asteen V6 koneessa on onneksi vain kolme puolaa. Yhteen puolaan tulee kaksi tulpan johtoo, eli puolet kipunoista menee harakoille.

Puolat ovat siinä koneen edessä, vesipumpun päällä. Niissäkin voi mun koneessa olla vikaa, mutten ole nuukuuttani viitsinyt niitä vaihtaa... Ja kun kuitenkin kaikki toimii yleensä ihan ok.

Mun oireet tulevat oikeastaan vain lämpöisellä koneella, kylmänä ei nyi ja vetoja piisaa. Sen verran mitä kylmää konetta viitsin rasittaa.

Mutta kun laittaa lapun lattiaan, niin kiihtyvys on välillä kulmikasta. Ensin kiihtyy, sitten kiihtyy hitaammin, ja lopuksi menee niinkuin 193 hv/1525 kg auto kuuluukin mennä.

Mikä liikuttaa imunokka-akseleitten ajoitusta? Moottoriöljyn paine liikuttaa ajoitus hässäkkää, mutta mistä se saa ohjauksensa? Joku kutina munissa, että siinä voisi olla vika. Mitä Mikki on mieltä?

En ole lukenut vähään aikaan vikakoodeja. Ikaalisen Laakkonen joskus luki niitä, vaihtoi lämpötila-anturin, eikä auttanut paskan vertaa. Paitsi auttoi heidän taloudellista tilannettaan.
Vastaa lainaten