Tuli hommattua -93 Pajero 2.5L GLS
Muuten tuntuisi ihan soivalta kamppeelta vaan ratissa/ohjauspyörässä
on ihme klappia, siis ratti klappaa oudosti.
Esimerkiksi jos ottaa ratin oikeasta reunasta kiinni ja vetää itseensä päin
niin klappia on noin sentin verran.
Tulikohan asia selitettyä tarpeeksi epäselvästi
Aloin avaamaan ratin keskiötä. Irroitin kaikki töötti hilppeet pois edestä ja avasin varsinaisen ratti akselin mutterin. Ratti lähti irti ihan vain nostamalla, tuntui ettei ollut yhtään kiinni kartiossa(tässäkö syy klappiin?)
Akseli tappi tosin liikkuu noin puolisenttiä puoleensa ilman rattiakin?
Noh yritin sitten kiristää pulttia, mutta ei tunnu menevän tarpeeksi syvälle. Puuttuuko kiinnityksestä kenties jotain oleellista.
Auttakaahan Pajero tietäjät ja tietty muutkin kenellä asiasta käryä