Tuohon kytkinkeskusteluun vielä faktaa. Nyt oli levällään tänään molemmat lootat + koneet ja tarkastelu osoitti että eroja löytyy..
Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.
Sama ero näkyy mittanauhalla kytkinkopan ja painelaakerin etäisyydessä, kai tuo pitäs toiminnassa jotenkin näkyä... Jostain syystä jos tuon uudemman lehtijousihässäkän (korkeampi malli) jousijalan kun laittaa nelilovisen lootaan niin se jää 5mm korkeammaksi kuin tuossa viitosvaihteellisessa lootassa..? pitänee vaihtaa se haarukkakin niin ero kadonnee. Muuten homma alkaakin olla bueno! Onko muuten porukka mistä saanut berttoihin järkevän oloisia moottorin kumityynyjä? Edic jääköön pois, se ohjausboxin siirto ei vaikuta pikahommalta kun kaikki konehuoneen johdot keräytyy samoihin paksuihin kaapeliterttuihin ja kiertelevät kojetaulun taa ja sulakerasioille.
Pakollinen kuva motista:
Ai niin, nyt tuli viisastuttua ja tehtyä fiksumpi öljynpaluu turbolta hydrauliosilla: