viime vuoden lopulla hommattu kulkupeli on vuoden aikana saanut paljon muutosta ja nyt pitäisi ruveta ehostamaan normaalihuoltoja ni jos alottas tänne vähän jutun poikasta.
eli ostovaiheessa kulkine tämän näköinen:
renkaat vaihtuivat insan saharoihin melko äkkiä ja valoja siirreltiin takaluukkuun, takapuskin muuttui palkkimalliseksi
takaperä kaipasi menohaluja ja käytettiin auki, rattaita pois ja lockrightia tilalle
etupuskuriin ilmestyi pari korvakorua, etupuskuri sai hieman calminin kopion näköistä tukirautaa
tankki vaihtui jazin 60litraiseen turvatankkiin joka on 3mm panssarilaatikossa nostettuna 15cm kontin pohjasta ylöspäin ja muutenkin takakonttiin lisätty pientä hyllykköä safareille niin pysyy reput ym kuivana
kabiini sai mukavuusvarustuksia osakseen, läppäriteline 10" asukselle jossa pyörii ozin kartat, katon rajassa 45 mocoma sirion tököantennilla, keskikonsolissa bensamittari, seosmittari ja volttimittari, vinssin käyttökytkimet integroituna.
konehuoneessa moottoriin tuli orkkiskaasarin tilalle weberin dgv, kanteen tehtiin remontti ja kasaan uusilla tiivisteillä ja imu katon rajaan bling bling -snorkkelilla
ja sitten tämän hetkinen tilanne muutaman venäjän safarin jälkeen, katolle rakennettu omaa designia oleva safariteline jossa kaksi nordicin työvaloa xenoneilla eteenpäin ja yksi pyöreä työvalo peruutusvalona, sekä hilifti 60" ja varapyörä insan sahara
ja sama takaa (takaluukku painui viimeisimmällä reissulla sisään kun hoojii koitti kumpi kestää enemmän, suzukin peräpää vai hoojiin keula

) kiitos laalaan perä on taas kuin uusi
jakolaatikko vaihtui viimeisimpänä trailgearin 6.5 välitettyyn malliin, tuota ei vielä safarikäytössä ole testattu mutta pihalla todettu että sairaan hidas
seuraavaksi olisi edessä pohjan ehostus kun ruostekukka meinaa tulla läpi.