Näytä yksittäinen viesti
  #91  
Vanha 26.07.2011, 17:32
WinChester:n Avatar
WinChester WinChester ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.07.09
Sijainti: Viiala (Akaa)
Viestit: 1.901
Perusasetus

Pikkuhiljaa alkaa ajopeli olla ajokuntoisena (=ehjänä) ja sieltä täältä paranneltuna, kuten helmapalkit ja muuta pientä panssarointia. Muutkin kuin kuskin ikkuna aukeaa nyt omilta paikoiltaan, kun eteen tuli TDI-Limitedistä ovipahvit ja -kytkimet. Nyt joka nurkka on myös yhtä korkea, kun takapää oli aiemmin vasemmalle tuuman lintallaan; liekö jouset ottaneet uudet asemat crossin sun muun rytyytyksen johdosta. Etusumarit meni varastoon puskurin kanssa odottamaan jatkotoimia.

Radiokin puolestaan toimii vihdoin "oikein". Ei siellä mitään vahvarivikaa ollutkaan, jokunen johto oikarissa. Vedin kokonaan uudet piuhat, niin johan alkoi nurkat soida oikeilla taajuuksilla! Nyt olis sitten ylimääräinen orkkishumppakonekin myynnissä. http://forums.offipalsta.com/picture...ictureid=83968

Tuskastuttuani koko kesä(loma)n kestäneeseen korjaukseen, olen päättänyt keskittyä ajamaan ehjällä ja mieluummin sellaisena pysyvällä autolla. Joten mikäli yllytyshulluus ja hillitön kilpailuvietti ei iske uudelleen (crossi opetti sentään jotain), jatkossa ajetaan ympäristön paineista huolimatta "vain" 31" gummeilla ja niille soveltuvissa paikoissa. Eiköhän XJ:stä silti ole 31:llä vastusta isompipyöräisille, varsinkin jos kuvio tästä vielä karkenee ja vanteet muuttuu vakioista 8" ET -10:ksi (eli 1,5" ulommaksi / puoli).

__________________
Raha ja romut rauhottaa.
Vastaa lainaten