Onkos kukaan joutunu tollaista Audin kutoskoneen kaasuläppää ikinä purkamaan tai vaihtamaan? Vikakoodit herjaa kaasuläppää ja nyppäsin ilmamäärämittarin piuhan irti mutta meno ei muuttunut, eli varmaan vika löytyy sieltä kaasuläpästä. Kysymys kuuluu että onko kuinka kettumainen avata ja putsata? Vinkeistä ja neuvoista olisin kiitollinen.
Tarkemmat tiedot potilaasta ja vaivasta: A6 farkku, vm -98 2.4 vapaastihengittävä Quattro, automaatti tiptronic, tehoja 121kW ja moottorityyppi kaiketi ALF, röveltää siinä 1500 rmp paikkeilla ja tyhjäkäynti heittelee, vika pahenee mitä lämpimämpi ilma on. Googlaamalla sain selville että muilla on ollut samoja oireita ja jotkut osasivat vastailla että kaasuläpän paskaantumisesta johtuisi.
Laitoin chitchatin puolelle kun ei suoranaisesti liity offiin.