Ne ite puslat on kaikissa Millnerin HDJ:n sarjoissa 2-osasia ja niissä on sellaset leveet olakkeet jotka jää tukivarren ulkopuolelle ja olake on niin iso, ettei ne pitää painaa sisään tukivarren vastakkaisilta puolilta. Ne puslat on tosi helpot saada paikalleen ilman lämmityksiä / jäähdytyksiä sen kun vaan kastaa saippuaveteen ja hakkaa nyrkillä sisään.
Ongelmana on se holkki joka on 1-osanen ja sen ulkohalkasija on jonkun verran suurempi kuin puslien sisäreikä. Kun painaa holkkia ruuvipenkissä puslien sisään, niin se toinen pusla lähtee vähän karkuun kun holkki työntää sitä tukitangosta ulospäin.
Pitänee koittaa asennusta silleen, että kun ne puslat on eka siellä tukitangon sisällä, niin pakastaa sitten ne holkit jos vaikka ulkohalkasija pienenisi sen verran, että puslat pysyisi paikallaan. Jos se ei vielä auta, niin otan konehiomapaperilla muutaman kympin holkista ja pakastan sitten uudestaan...
Materiaaliltaan noi puslat ja holkit vaikuttaa kyllä laadukkailta, joten siinä mielessä niitä voi suositella. Saas nähä muuttuuko ajo-ominaisuudet paljon, kun tarkotus on vaihtaa joka ikinen pusla uuteen.
|