Näytä yksittäinen viesti
  #10  
Vanha 25.07.2011, 15:26
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.443
Perusasetus

Mulla ainakin ZJ:ssä takavakaaja on aika rimpula eikä paljoa edes rajoita joustoa, joten parempi oli jättää paikalleen vähän rajoittamaan kallistelua kaltevalla ajaessa.. etupäästä sitten irti ja antaa sen elää enemmän.

Tästä asiasta tosin on pari koulukuntaa, mutta vieterijousitetussa autossa jonkin sortin vakaaja(t) ei ole välttämättä huono idea. Jos virität currien anti-rockin eteen, ja taakse jättää originaalin vakaajan? on vaan niin perkeleen kallis, että hirvittää ostaa sellanen..

Hieno auto tuo on, ja hyvin on nyt tankki jemmassa!
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten