Lainaus:
quote:
olikos sulla inkkari esittää mulle kommenttia missä perään vähäpukeisia naisia maasturilehden sivuille? En kyllä ajatellu ihan ensimmäisenä sinua,mut täytynee alkaa ajatteleen,sillä vanha viidakon sananlasku sanoo:se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa.
Sit tuosta iästä ja sun luetun ymmärtämisestä;
Jos kaverille on 42 vuotta kerrottu kuin hankala luonne se on,ni se on jo pitempi aika ku 34 vuotta,eli tarkoitan minullekkin 42:ssa vuodessa selvinneen millainen olen tarvitsematta siitä vääntää mulle taas muistutusta tännekkin,ymmärsitkös?
Jos et niin polta vaikka toinen käämi...montakohan niitä on...noo polta mun puolesta ihan vapaasti vaikka koko sulaketaulu,minkäs sille mahtaa,,,soon voi voi...
-Ei tätä sotaa näin voiteta.pojat..mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa!
|
Onko sinulla esittää kommenttia mistä syytän sinua vaatimassa vähäpukeisia naisia ????
Taisi olla Tumi joka halusi vaimokkeita, ja sinä olit samaa mieltä ( veit jalat suustani tumi )
En ala paneutumaan tähän luonteen vaikeuteen ja kuinka vanha kukin on, lääkärit on sitä varten.
Käämejä saa kaupasta, on laatikollinen niitä mutta en ala niitä sinun käskystä käräyttelemään.
Ei se ole voi voi, en ole pilannut päivääni, enkä murjota kenellekkään täällä palstalla käyvälle... se on se sanan vapaus josta juuri itsekin toitotit.
Jeep Cherokee Chief 1988 4.0l CommandTrack+np231 automatic.