Viestiketju: 4x4 Magazine
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 27.02.2004, 12:02
G280E:n Avatar
G280E G280E ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 06.07.03
Sijainti: Oulu, Finland.
Perusasetus

Miten liikuttavaa yksimielisyyttä tällä foorumilla tapaakin...Just tämä tiettyjen tahojen perseen nuolenta rajoittaa tänne tulevia.Muistakaa kuitenkin se pieni asia meillä demokraattisessa pienessa valtiossamme ku sanan vapaus.Olen kyllä havainnu usean hyvän kommentaattorin hävinneen pikkuhiljaa keskuudestamme,tämän sairaalloisen liikuttavan yksimielisen hyökkäämisen yksilötasolla jonkun tietyn kommentoijan kimppuun vain ja ainoastaan sen vuoksi että on esittänyt selkeästi oman näkemyksensä tietystä asiasta joka poikkeaa jonkun tietyn hlö:n näkemyksestä asiaan...
Jaresta ihmettelen sanontaa "Positiivisin offaaja"Missähän lihaksissa tää positiivisuus kiteytyy ku en ole sitä vielä havainnu,varmaan jossain piilolihaksessa...Olette sitten millä tasolla hyvänsä offroad piireissä ,se ei todellakaan tee teistä minkään valtakunnan kuninkaita,niinkuin ei minustakaan(vaikken mikään olekkaan missään)Tällä foorumilla olen avoimesti jakanut kokemuksiani ja luulottelemaani tietoa hyvässä uskossa että siitä olis jollekkin jotain hyötyä,mutta niin yksisanainen ku olenkin,yritän kyllä ymmärtää muidenkin ajatuksia,mikäli se sit ei men pelkäksi vittuiluksi(sillon pitää metsän vastata niinkuin sinne huudetaan.Kenenkään persettä en ole ikinä nuoleskellu,enkä aio sitä tehdä vastakaan,täälläkään kun ei ole pakko oleskella ja vähentyny onkin käyntikerrat aikas lailla(monen helpotukseksi)Mulle kuitenkin on pää-asia se et pääsen sillon tällön ajamaan ja siihen asiaan täällä eikä muuallakaan ole mahdollisuutta vaikuttaa,joten voin huoletta toivotella hauskaa jakoa kenelle milloinkin tarvimatta pelätä et joku saattais kyetä estämään etenemiseni maasturi saralla tai edes hankaloittamaan ajeluani jotenkin.
Hyvää mainontaa kilpailuihin haluaville tällainen nyt ei kylläkään ole,täällä pohjoisessa kasvaa kansa joka ei väkisin tuppaa alueelle missä niitä ei kaivata,ja mitäpäs järkeä siinä olisikaan ajella täältä asti johonkin kilpailuun katseleen kuinka paska huulessa olevat kaukaiset lajitoverinsa kyräilee ja kuiskii muikeita selkäsi takana oman tiiviin sisäpiirinsä sisällä.Kylläpäs kyllä...seväksi on tullu ettei täällä kaivata omia mielipiteitä ku kouralliselta joukkueelta ja lopuista valikoidaan hyviksi tyypeiksi ne jotka jaksaa pisimpään pitää malttinsa ja olla samaa mieltä asioista,olkoonpa ne sitten kuinka tolloja tahansa,ajatellaan vain et kun toi sano niin ni sen täytyy olla niin vaikka kuin hullulta tuntuiskin omassa pienessä päässään.
Minusta ei kannata kenenkään tehdä tänne minkäänlaista analyysiä,sillä olen neljäkaks ja oppinu jo tähän ikään tietämään kuin hankala luonne olen,mutta poijat sen minkä lupaan sen pidän ja takuuvarma asia että seison aina sanojani takana,maksakoon se mulle sit mitä maksaa.
Kaikesta vittumaisuudestani huolimatta, myönnän kyllä sillon asian selkeästi kun olen väärässä,siinä asiassa ei mielestäni ole koskaan ollu mitään ongelmaa ja se onkin mielestäni pojassa ensimmäinen askel kohti miestä.
Tällasta...
Räkänokastakin mies tulee vaan ei tyhjän naurajasta!!!
sellaista vielä tästä lehdestämme,en ole tässäkään asiassa sen kummemmin itkusarakeessa kuin että totesin tumin ja nyybin(saattoi rivien välistä lukea muutaman muunkin)kanssa asian mikä varmasti tuli monen mieleen lehteä lukiessaan;kaksi ekaa oli oikealla linjalla meitä silmällä pitäen,tosin toinenkin oli jo hieman enemmän etääntymässä tästä tietystä harrastuksesta,tämä uuusi painos oli vain yksin kertaisesti paljon paljon vähemmän kiinnostava ku edeltäjänsä.Ja mikäli suuntaus jatkuu tällaisena,mitäs luulette julkaistavan seuraavissa numeroissa,Pankaas miettien omissa päissänne näitä TOSI-ASIOITA ennen ku toivotatte totuuden suoraan sanojia yhtään mihinkään.Ei se ole vaikea ehtävä...Kaksi edellistä numeroa viereen ja vertaileen,tää on tämän hetkistä faktaa,ei fiktiota,eikä mulle tosiaan riitä että lehti jota tilaan edustaa tulevaisuudessa 30%uusia madallettuja katumaastureita,45%mönkijöitä nostelevia onnellisia omistajia,10%mainontaa(tämä vois olla suurempikin),ja kaikki 10% offroad harrastusta,sillon täytyy vain lopettaa tilaus ja todeta et en mä tarvitse tällaista lehteä kuin ehkä aavistuksen enemmän kuin pakkasen jäädyttämää räkäklönttiä poskessa.Ja mikäli näin joskus käy,loppuu mielenkiinto kaikilta teiltä hehkuttelijoilta,tai täyspäisyydestä saatetaan olla erimieltä.

-Ei tätä sotaa näin voiteta.pojat..mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa!

Edited by - G280E on 27/02/2004 12:22:18
Vastaa lainaten