Näytä yksittäinen viesti
Vanha 24.07.2011, 14:26
Jess Jess ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 03.01.06
Sijainti: Masku
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JakeHammer Näytä viesti
Siis voi perkele! Että joku osaakin kirjottaa epäselvästi. Olen lukenut koko ketjun läpi, mutta tästä ja parista muusta viestistäsi kun ei saa mitään selvää. :-)
Se voi olla hyvinkin mahdollista ettei oikeen saa selvää, kun tässä sitten itse tietää mitä on aiemmin kirjoitellut ja sen mukaan lisäilee juttua , niin se varmaan kirjoitus jää pahasti ontuvaksi, Kyllähän minulta on kirjoituksen taito huonontunut siitä, kun yo kirjoitusten kynnyksellä opettaja sanoi, että hyvä kynämies, mutta siitä onkin jo yli 30v ja voihan olla myös sekin seikkä, että ei kaikki vaan ymmärrä kirjoitettua tekstiä ja kun näin juttu menee muille raiteille, niin täytyy myös kertoa, että minulla joskus oli "isopomo" , joka usein sanoi, että anteeksi nyt en oikein ymmärtänyt, joko sanoi vittuillaakseen tai sitten vastaanottokyky oli huono, molemmat ehkä tyyppii sopii, kun oli tyyppi joka oli päässyt kyynerpäillä duunarista suht isoksi pomoksi ja en ollut ainut, joka häntä piti ja pitää edelleen ihan hölmönä :-)
Se on kyllä hyvä saada kirjoittelusta välillä palautetta, koska olen itsekin huomannut, että ei oikeen aina ole kieliopillisesti julkaisukelpoista ja ehkä ei muutenkaan :-) Näin kuitenkin asfaltti kysely juttu voi saada uudet tuulet alleen.
Vastaa lainaten