Jos on kasattu niin, että pakat ja pannat liotettu öljyssä ennen asennusta, ja
kasattu runsaalla öljyllä, niin eihän tuo 6 vuotta ole ihan mahdottoman pitkä aika.
Oliskohan Öljypumppu ensimmäinen, joka valuu tyhjäksi? siis mikä marsun laatikko se on?
samaten tiivisteet voi kuivua ja jumivat ja .....
Itse tekisin varmaan seuraavasti:
Jos haluaa askarrella, ja pikkasen varmistaa toimintaa, niin ota ja kellistä
laatikko selälleen, ja ota öljypohja pois, samaten suodatin ja syötä
suodattimen öljyputkeen PUHDASTA atf:ää, samalla käsin turbiinia pyörittäen.
Ja tuon voitelun varmistamiseksi, kaada koko selällään oleva laatikko täyteen
atf:ää, menee suuruusluokkaa 5-10 litraa.
Niin, nyt sitten tuli huuhdeltua huohotin yms, jotka olis pitänyt tukkia....
Ja edelleen turbiinin pyörittelyä...
ja Laatikko kasaan ja paikoilleen!
jos tulee johonkin 4-vetokulkineeseen, niin käytä ensimmäinen käyttö jakis vapaalla, kick dovn vaijeri vaikkapa 1/2 kaasu asennosssa.
ja päälaatikosta hämmenetään r ja 1 väliä rauhallisesti, että ilmaa kaikki paikat.
noin 5 minuutin kuluttua sammuttaisin ja antasin pakkojen imeä öljyä.
Ja vaikkapa toistaisin tuon "ilmaamisen"
ja kun ajossa, niin pikkupuolella varovasti tiellä alussa, max 1/4 kaasulla...
ja parkkiahan ei sitten kannata kytkeä jakis vapaalla, se krääkäsee