pari juttua tuli mieleen:
Kardaaneja on useita erillaisia, halkaistavan jakiksen kardaanit n. 7cm erimittaiset
4 ja 5 vaihteisissa. ja muistaakseni tuossa bj-40 vielä erimittaiset.
ja kardaanilaipoissa ainakin 2 eri pulttijakoa, jos ei 3
pakoputki eri b/3b, startti pitää olla 3b:stä, siis välitetty (b:n välitetty startti vois sopia)
syylärin tuulitunneli voi olla eri. kytkinlevyssä muistaakseni pieni halkaisijaero,
jos saat menemään sinne tuon b:n kierrejousiasetelman kalvojuosiasetelman sijaan,
niin tulevaisuudessa siihen voi lisätä jousipainetta jousia lisäämällä/vaihtamalla,
mukavuussyistä vois olla tarpeen hj-61:n kytkintehostin?
vauhtipyörät ei käy ristiin b/3b
Tarkista silmälaakerin sisähalkaisija ja kytkinlevyn boorit. ja kuten SS totesi,
niin painelaakerit erimittaiset.
Minä otin muistaakseni b:n moottorinkorvakot ja -kumit.
vaihda 3b:hen b:n hehkut, niin hehkun merkkisilmä ei "pala paskaksi" "heti"
3b:n laturi eri, toki paljon tehokkaampi, mutta ei hj-61:n laturin veroinen
muista sähköistää laturi oikein, siis nimenomaan siten kun k.o laturi vaatii.
muuten sähköistys käsittääkseni helppo, ei ole jäänyt mitään erikoista mieleen.
Ja laturi (voi) PALAA jos päävirtakaapelia ei ole kytketty koekäytössä.
(bj-40 muistaakseni joko 15 tai 20A ja bj-42 olikohan 25A ja hj-61 40A)