Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 21.07.2011, 18:20
SuurSyömäri:n Avatar
SuurSyömäri SuurSyömäri ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.11.03
Sijainti: Oulu
Viestit: 2.618
Perusasetus

Tarkista sen vaihteiston takana sijaitsevan pyöreän putken etäisyys vaihteistoon nähden. Voi olla ettei se 5v loota mahdu siirtelemättä sitä palkkia.

Splitcase malliseen vaihteistoon alkuperäisen kardaanikäsijarrun löytäminen on todella vaikeaa. Niitä on tullut suomeen ainoastaan BJ45 mallistoon -81 vuodesta lähtien.

Porukat on teheny niitä käkkäreitä levyjarrullisina teeseite tyyliin.

Jos et ole vaihtelemassa jakikseen rattahia niin helpoimmalla pääset kun lykkäät sen 3B koneen sinne konehuoneeseen vanhan lootan etheen. Syylärin kera tietty. Putkilähdöt on erejä B ja 3B koneessa. Ja muista tsekata ne kytkinasetelmat. Jos siinä 3B koneessa on kierrejousimallinen kytkin eli kolmekyntinen (sama kuin B koneessa) niin se menee vanhan lootan painelaakerin jalalla. Jos siinä 3B koneessa on lehtijousikytkinasetelma niin sun pitää vaihtaa myös se painelaakerin jalka siitä 42 vaihteistosta. Sähköt joudut vetelemään osin uusiks. itse olen ratkaissut swappien yhteydessa asian liimaamalla 40:seen esim 42:sen sähkösarjan kokonaisuudessaan.

Niin ja muistutuksena -> Son meinaan ultimate hauskaa kun kolmekyntisen painelaakerihässäkkä jää sinne koppaan kun lehtijousisen asetelman liimaa paikoilleen..............
__________________
X--------------?---------------X--------------?---------------X

Videoita -> http://www.youtube.com/user/SuurJuomari

Viimeksi muokannut SuurSyömäri : 21.07.2011 18:24
Vastaa lainaten