Lainaus:
quote:
Minusta toi lehti oli aika pliisu pläjäys. Eli henk.koht. pettymys ko.lehti.
Rumien ukkojen kuvia autolehdessä, eikun mönkijä lehdessä. Ois edes pistäneet niihin kuviin auton päälle ja puikkoihin edes tyttöystävät, avo- tai ainakin kokonaiset vaimokkeet.
Lainaus:
quote:
Kannattaa lueskelle vaikka GTI lehteä jos tyttöjä haluaa, ja kioskien ylähyllyltä lisää.
Lukee vaikka omassa autossa niin yhdistyy näin molemmat harrastukset.
|
Ja missä oli noi isommat jutut maastoautoista, minulta ne oli varmaan jääny painoon? Puolikkaita juttuja puolikkailla sivuilla. Ainut isompi juttu minkä löysin ja kehtasin veilä lukea läpi oli toi venäjä safari osaII.
Mihin voi palauttaa lukemattomat sivut? Sais ainakin 4,5€ rahojaan takaisin.
On 2*4, 3*4 ja 4*4 maastureita mihin joukoon itse kuulut?
|
Se pitää paikkansa että mönkkäreitä on aika paljon, mutta ei jaksa valittaa ja kitistä..
Luulen että Suomessa on niin pienet ympyrät offipuolella että vaikea on täyttää yhtä lehteä pelkillä offiautoilla ja vähäpukeisilla naisilla... itse en kaipaa mitään bikinityttöjä lehteen vaikka hetero olenkin.
Nyt kaikki ajattelee että inkkari sai autonsa lehteen niin ollaan vähän kallellaan, mutta ei. Ei näitä suomikielisiä offiaihesia lehtiä kamalasti ole tarjolla, vaikka lontoon murretta osaan lukea niin en ala ulkomaisia opuksia tilailemaan.
Jeep Cherokee Chief 1988 4.0l CommandTrack+np231 automatic.