Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HRD
Saattaa vaan olla rasvat kovettunu, ni ei haitat liiku. Pura putsaa ja rasvaa. Ite "korjasin" yhen wyrttiläisen noin, joka ei enää puhunu yhtään mitään. Ny pelaa ku enkeli.
|
Duunista kantanut noita "risoja" wurttiläisiä ja beltzereitä varmaan 5-10 kpl. Kaikki korjaantunut putsaus rasvaus menetelmällä.
Mutta silti mun mielestä molemmat merkit on paskoja varsinkin kun ottaa huomioon hinnan. Mulla snap-onin 1/2", 3/8" ja 1/4" räikät on toimineet kuin junan vessa. Noita "risoja" olen jakanut ympäri kyliä ja laittanut b-käyttöön mm. autoon jne. Snap-on on mielestäni turhaan ylihintaisen työkalun maineessa. Moni työkalu siellä samoissa hinnoissa kun biltemassa tai ikh:lla. Snap-on ja bluepoint on mun makuun ihan parhautta.
Itsellä käytössä kuitenkin sekalaiset työkalut. Kamoja oon hankkinut mistä milloinkin olen sopivasti saannut. Viimeisimpänä on ollut halvalla betan työkaluja tarjoalla, joten olen ostanut niitä. Ei nekään huonoja ole, päinvastoin. Facomiin olen pääosin ollut tyytyväinen, ruuvarit oli pettymys. Nyt on ruuvarit weraa, beltzeriä, wurthiä, snap-onia jne. Jotain ks-toolsin vehkeitäkin oli yhessä välissä sopivasti tarjolla niin niitäkin on kertynyt, ei toistaiseksi huonoa sanottavaa niistäkää.
Halpiksia ei kannata köyhän ostaa, joutuu vaan ostamaan sen lisäksi sellasen joka toimii ja kestää.
Sähkö/akkutyökaluissa boschia. atlas-copcoa, metaboa, makitaa ja hitachia. Bossit ollut pettymys, makita mielyttänyt eniten (kestänyt pitkään ja mukava käteen).
Ilmatyökaluissa kawasakia, ir ja halpiksia. Ilmakoneissa menetteelee joissain hommissa halpiksetkin.
Hydrvehkeitä ei tuppaa saamaan kuin merkkikoneina. Niissä mulla merkkeinä npk ja atlas copco. Tai no tunkit ja portot asia erikseen, ne mulla on omegaa, nikeä ja jotain vanhoja mutta ah niin toimivia. Niin hyvää tunkkia ei muuten ole olemassa ettei pukkia tulis käytettyä. Jos hommaatte tunkin hommatkaa väh pari pukkiakin.